Yay igen (med ironi den här gången)

Vi blev inte klara med uppsatsen igår, så det är bara att pallra sig iväg till skolan idag också och har massor med ärenden att göra och massor att göra här hemma dessutom och i helgen är jag borta och Kajsa och jag ha "avslutnings mys" ikväll, sista fredagen innan jag flyttar... Så det blir mycket idag och lite sorgligt...

Vi får helt enkelt se om jag hinner med allt, men man får ta en stressig dag lite då och då helt enkelt. Passar på och sätter in en bild på mig, Kajsa och Kristina från förra sommaren, synd att vi inte kommer att kunna träffas så mycket den här sommaren!


Kommentarer
Postat av: Mora

Vaddå träffas !



Finns väl bil, eller får ni inte ihop era jobbtider ?



Ha en trevlig kväll och hälsa flickorna.

Vi ses i morn'

2008-05-30 @ 22:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0