Onsdag...

Onsdag före tentan, men det känns bra, jag tror inte det kommer bli så avancerade frågor faktiskt och tack vare min grupp så kommer vi nog alla klara oss.

Igår satt jag med höstens kurser också, så de är redan klara (varav flera istort sett redan är fulla) Och jag ska ha två nya typer av kurser, det ska bli super roligt!

Jag fick också veta idag att jag kommit in på Hundskötarutbildningen på distans, det kommer bli mycket spännande må jag säga, hoppas det går ihop sig med alla scheman bara.

Sätter in en bild på min lilla hund bara...som väckte mig 06.30 trots att jag hade sovmorgon...
    


Kommentarer
Postat av: okänd

Jo du blev väckt tidigt men vem gick åh la sig igen och sov till ca 10 drygt

2008-05-21 @ 22:20:50
Postat av: Anonym

Ha Ha Ha..... skaffa Bulldogg ....bara säger det.....!!! GRATTIS till att ha kommit in på utbildningen.... Grattis Grattis !!!!! och LYCKA TILL !!!!!

2008-05-21 @ 23:28:39
Postat av: M.P.

Jaa just det, att gå och lägga sig igen är rätt så gött eller hur....?



Köpte lite ljus i kväll så tyvärr blir det nog inga på Ikea, pengarna tog slut, de brukar göra det på ljuspartyn.



2008-05-22 @ 00:36:21
Postat av: Samma

Pussa gärna den lilla "krockodillan", hon är för söt det lilla "otyget"....

2008-05-22 @ 00:37:52
Postat av: MALLA

Men hallååååååååååååååå........var är du ???????

Uppdateringar.....???????????????????



GRATTIS idag i alla fall på DIN DAG !!!!!!!!!

2008-05-24 @ 18:35:23
Postat av: Simon

Väldigt dåligt med uppdateringar här va har du gjort i helgen egentligen ?

2008-05-27 @ 18:28:35
URL: http://sam.arvestrand.se
Postat av: MALLA

Ja vad HAR du gjort egentligen...... UPPDATERA !!!

Det är det som är vitsen med en blogg...you know... S.K.R.I.V.A D.A.G.B.O.K..........

2008-05-27 @ 22:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0