Oj oj oj...

Jaha, vad mycket man hann att skriva idag då, full rulle från morgon till kväll!

Seminarie, som inte gav ett dugg, man blir så trött! Har slösat bort flera timmar på ingenting! Usch, universitetet borde skärpa sig!

Sedan direkt hem och äta och sedan till pärona, där det skule bytas däck på bilen och putsas (även pustas, rätt jobbigt kan det bli) och fejas! Tack pappsen för all hjälp!

Sedan var det kurs tajm! Positiv lydnad! Och de är så duktiga! Jag blir så glad! Bland annat fixade ALLA hundar att sitta kvar i bilen när alla förare gjorde raketen samtidigt! Mycket snyggt!

Men nu väntar sängen...puss puss!

Kommentarer
Postat av: frågande

Fejas = obestämd form av ansikte ( feja ) kan du förklara de lite. hur du tänker när de handlar om att tvätta bilen

2008-05-06 @ 22:10:06
URL: http://sam.arvestrand.se
Postat av: MALLA

Hmm....ska vara en västgöte att inte fatta feja....

Feja = göra fint, putsa....slå upp det om du inte tror mig....

2008-05-06 @ 23:04:59
Postat av: frågande

Feja = ansikte tror ni östgötar har slarvat bort era ordböcker.....

2008-05-07 @ 21:03:51
URL: http://sam.arvestrand.se
Postat av: MALLA

Noooop står i bokhyllan bakom mig....Bra Böckers ordbok....= förklaringen ovan....DU bor på fel sida vättern Dear....

2008-05-15 @ 21:27:45
Postat av: Simon

Jag bor på rätt sida av vättern jag har ju flera personer som kan intyga det halva min släkt har flyttat ifrån östergötland för att dom kommit på att dom hamnat fel i landet och bor nu mer mellan vättern och västkusten ... dear....

2008-05-16 @ 20:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0