Hemma själv...

Efter en fullspäckad vecka känns det skönt att ha en lugn fredagskväll med lite hemlagad mat och trevligt sällskap.
Jag har pluggat till tentan som är på fredag, min grupp arbetar mycket bra ihop så vi har gemensamt gått igenom (inte bokstavligt då...) de teorier vi ska kunna, men har en hel del kvar... Får ta det nästa vecka.

Imorrn åker jag hem till Rundstorp på morgonen för att byta hund och sedan bege mig till Motala och Rallylydnadsutbildning! Ska bli så skoj! Får rapportera om det på söndag (om jag orkar).

Ett par bilder från helgen, vid Vänerns strand.




Kommentarer
Postat av: Simon

de va allt en riktigt trevlig kväll vid vänern

2008-05-16 @ 20:29:17
URL: http://sam.arvestrand.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0