Helgen

Helgen gick snabbt förbi, förstår inte var tiden tar vägen! Börjar faktiskt bli lite nervös inför "flytten", jag ska ju bosätta mig på andra sidan Vättern ver sommaren för att sedan fortsätta mina studier i Linköping till hösten....

Födelsedagen gick förbi smärtfritt, eller nej förresten, kanske inte smärtfritt, vi hade lite grillning nere vid ån på kvällen och jag i ett kort ögonblick missar att marken helt plötsligt lutar uppåt och slår i backen som en fura, eh, okej, kanske som en klumpig flodhäst då men ändå och får ont i mitt knä som också blir blått lite senare.

Fick allt några presenter, vissa tyckte Siri var riktigt roliga...och jag med för den delen, tack!

Jag hittar inga bra bilder tagna med min kamera, men jag vet att det finns bilder på en annan kamera som jag räknar med att få snart, så då kommer det nog in några fler...

Kram så länge..

Kommentarer
Postat av: Simon

Siri verkade inte så jätteglad åt den lilla leksaken men de kanske ändrar sig när hon förstår hur den ska sitta i munnen :P

Jadu vem vet de kanske kommer lite bilder när jag väl tar tid till dom :)

2008-05-28 @ 10:27:38
URL: http://sam.arvestrand.se
Postat av: vem tror du?

Var vi lite berusade vid backen kanske?

2008-05-29 @ 00:58:58
Postat av: Vem tror du Vem tror du

Jag vet iallafall att alla va nyktra kanske inte helt befriade från alkohol men inget märkbart och Tessan va garanterat nykter (även om d inte märktes just vid fallet) Men hon körde en otroligt trevlig bil hem iallafall :)

2008-05-30 @ 23:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0