Uppdateringar

Jaha, "flytten" gick bra, är bara grymt jobbigt att köra 25 mil i 30 gradig hetta utan annat än korsdrag i bilen, både Siri och jag var rätt mörbultade.

I Götene har det inte hänt så mycket denna helg, vi har varit ute på lite utflykter, därav alla bilder!

Siri har bland annat hunnit att bada två gånger i Vänern, en gång vid Kinnekulle och en gång vid Källby, hon är ingen badkruka minsann.

Har inte blivit mycket träning med henne, hon har mest fått bara vara, skönt med lite semester tycker nog hon också, för det här är ju faktiskt min enda semester jag får i sommar, börjar jobba på måndag, eller snarare måndag natt...






Foto: Simon Arvestrand


Kommentarer
Postat av: Mora

Kan hon simma den lilla krockodillan, det visste jag inte.



Vaddå alla bilder jag ser bara en, men det kommer flera eller ?



Mora

2008-06-08 @ 22:36:23
Postat av: Tessan

Simma?!?! Skojar du eller? Hon är ju värsta krokodilen i vattnet!

2008-06-09 @ 11:18:57
Postat av: Simon

Man sitter allt och längtar hem lite här på hotellrummet när man ser tillbaka på den sköna helgen

2008-06-09 @ 20:46:24
URL: http://sam.arvestrand.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0