Trams...

...jag tycker inte om skitsnack, så mycket vet jag och jag har hört mycket tidigare och det har funnits i de kretsar jag umgåtts i många år, och så börjar det på jobbet också, okej, personer som jag inte känner eller som jag inte ens vet vilka de är, då lyssnar man inte, då struntar man bara i det, men när det börjar med människor som man jobbar tillsammans med och som bara befinner sig en dörr bort... Då blir jag upprörd, undra hur mycket det kommer att snackas om mig nu när jag är ledig ett par nätter...

...hundbajs, också någonting jag inte tycker om, men det verkar alla andra gilla tydligen... Jag tror jag är den enda hundägaren i hela Götene som tar upp efter min hund!! Hundbajs överallt! Vad är det som gör att de gillar det så mycket?

...Öland, here we come! Bokat stuga på Öland nu, vet i och för sig inte ens om jag kom med på utbildningen, men det kan vara väldigt skönt att åka iväg Simon, jag och Siri i alla fall, jag har aldrig varit på Öland, det ska väl vara fint har jag hört...


Kommentarer
Postat av: mora

Ja ja skitsnack kommer man aldrig undan men det gäller bara att hålla sig för god för sådant. Hålla sig till fakta och tala sanning är det bästa tycker de som är sådana men de som inte tycker detsamma är de som pratar skit om allt och alla.



Vilken utbildning är det du talar om...sele eller brandvarnarträning ?

2008-06-24 @ 21:24:11
Postat av: MALLA

Ehh va....sele eller brandvarnarträning.....har jag missat nåt igen nu ??????????

2008-06-24 @ 23:09:48
Postat av: Tessan

Jo, men det är så tråkigt att behöva lyssna på allt prat bara...



Sel utbildningen var det den här gången, vet inte ens när brandvarnar utbildningen är...

2008-06-25 @ 13:49:38
Postat av: MALLA

Ja jag fattar inget fortfarande....jag tror Ni driver med meeeeeg...

2008-06-25 @ 16:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0