Morrn...

Jag skulle upp lite tidigare idag var det tänkt, är "ledig" imorrn för att jag ska på truck utbildning men tji fick jag, okej, lite tidigare kom jag upp, men så segt att ta sig upp vet jag inte om jag haft någon gång tidigare, snoozade en timme, innan Simon ringde och undrade varför jag inte gått upp än...

Men uppe nu i alla fall, skönt det, så man kan sova i natt...

Tränade lite med Siri igår igen, vågade inte bege mig ut för att träna, ena stunden stod det som spön i backen och i nästa solsken så vi tränade inne, bakdelskontroll, gäspa och det "nya" tricket att lyfta höger och vänster tass, hon kan det sedan tidigare men mest mot mina händer eller fötter så ska bli rakt upp i luften också tänkte jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0