Måndag

Jobbat i natt igen, rätt trist idag med, kunde inte börja jobba förrens vid tre tiden och då började jag dessutom klockan 20.00 igår kväll, trist men men, jag får betalt i alla fall.

Blev ett litet träningpass med Siri, tränade slalom, hon verkar ha fattat det riktigt ordentligt nu, det är inte många gånge hon gör fel, man blir så sugen på att lägga på två pinnar till men man vill ju inte gå för fort fram heller och förstöra saker och ting. Vi får se hur jag gör i veckan. Jag tränar också på stadgan i sitt och stå, ligg har hon inga problem med, kastar sig ner i backen och ligger kvar men både sitt och stå blir gärna till ligg om jag väntar lite med belöningen, så det måste förbättras, är redan bättre så det kommer vi nog ha fixat till i veckan redan...


Kommentarer
Postat av: mora

Vad söt hon är den lilla gullesnuttan....



2008-06-16 @ 17:50:08
Postat av: Simon

Söt kanske hon är men har visst en förkärlek till att bita folk i armen när man sover, andra natten på raken nu.

2008-06-17 @ 12:57:02
URL: http://sam.arvestrand.se
Postat av: Maria

Hmmmmmmmm... jag tror att Siri behöver trimma halsen. Ser lite "raggig" ut ! Men söt är hon i alla fall. Puss och Kram

2008-06-18 @ 16:00:27
Postat av: Mora

Jaa du Simon....sådana är dom.....de vaktar sina mattar så de inte blir överfallna...även i sömnen hi h hi

2008-06-18 @ 22:45:39
Postat av: kajsa

jag saknar er!!!!!

2008-06-19 @ 13:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0