Måndag igen...

Vad varmt det är! Känns som om det bara blir varmare och varmare dessutom! Men men, man får väl inte klaga, blir kanske ingen mer värme vem vet...

Idag har det stått uppsats skrivande, shopping, tvättning och packning på schemat och det mesta är avklarat. Uppsatsen är klar! Så skönt! Shopping, två tunikor, en tröja och ett par shorts, 163 spänn, inte så farligt. Packningen ja, det svåraste, vad ska man ha med sig?!?!?!? Jaja, det löser sig...

Siri sover mest i den här värmen, får se om jag kan få ut henne och träna lite ikväll, tar nog en tur till Vidingsjö för lite freestyle och promenad.

Simon ändrade min bild igår, den blev riktigt bra nu tycker jag, mycket varmare! Jämför med tidigare inlägg...


Kommentarer
Postat av: Simon

Kul att se mina tester läggs ut på nätet :)

2008-06-02 @ 20:22:48
URL: http://sam.arvestrand.se
Postat av: Mora

Jaa...jag har jämfört bilderna lite och det stämmer som du säger...tänk vad man kan göra med "photoshop".

Hoppas jag kan lära mig också..

2008-06-02 @ 21:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0