Jaha...

...snart bär det iväg västerut!

Sara fyllde i tisdags, samma dag som vi hade avslutning på agility steg 1 kurserna, där utvärderingarna var super bra, himla kul när deltagarna är nöjda, och fick en jätte stor jordgubbsplanta i hängkruka av en kurs (samt ett antal trisslotter, blev inte miljonär men lite vinster kammade jag in i alla fall).

Idag fyller Mammsen år och då har jag avslutning på agility steg 2 kursen. Ska till skolan för ett sista seminarium och en sista fika med min grupp innan det bär iväg till Mantorp/Sya, jaaa, Rundstorp för lite firande och sen kurs. När jag kommer hem ikväll har jag besök, för Simon kommer redan ikväll, för imorgon bär det iväg med det lilla flyttlasset till Götene där jag och Siri ska spendera sommaren, jobbandes på arla jaaa, inte Siri då förståss.




Kommentarer
Postat av: MALLA

Hmmm.......... känner igen detta motiv....hmm.....



Fast nu är det ett minne blott...........!!!!! Ja inte hjärtat då.....

2008-06-05 @ 18:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0