Internet, internet...

När jag sitter och surfar runt på olika hemsidor (läs olika hemsidor angående hundträning) så blir jag jätte sugen på att träna, den hemsida som ger mig mest inspiration är klickerklok som är helt underbar! Rekommenderas varmt!

Såå, jag hamnade på klickerklok och vidare sedan på youtube (vilket inte är svårt) och lite annat smått och gott, så två träningpass med Siri blev det igår!
Jag ska ju fokusera på agilityn så vi började träna slalom ordentligt igår, jag provar ett nytt (tjaaa, nytt och nytt men nytt för mig i alla fall) system som just Fanny på klickerklok jobbar med film finns (vet inte om det funkar det där med länkar men provar väl...)

Hur det gick ja, jo, helt okej, tror inte riktigt hon har förstått vad hon ska göra med pinnarna men hon vet att det är något i  alla fall, det svåra är att hålla henne koncentrerad, hon blir så fort trött och får stora koncentrationssvårigheter den lilla loppan, får se om det går bättre idag, ska straxt ut och träna!


Kommentarer
Postat av: Mora

Ja ja bara det inte blir för ofta du skriver om att fokusera, det mycket populära uttrycket, ja ja vi snackade ju om det så du förstår nog vad jag menar.



Hon är väldigt söt den lilla loppan.

Ha De gumman min...

2008-06-10 @ 19:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0