Hundträning

Jag hamnade inne på en hemsida ikväll nämligen: http://www.yoker.se/ gillar den skarpt! Verkar vara en jätte duktig tjej, både med kameran och med hundarna!

Och jag fick inspiration, tränade lite konster med Siri inne, gå på två ben baklänges, hon börjar slarva med det dock, inget bra! Tränade backa mellan benen, gick bättre! Tränade position, gick okej, hon har fått för sig att ligga i position istället för att sitta...konstigt. Sedan tränade vi en snabbis med att vända sig om så hon får baken mot mig, gick riktigt bra, hon fick jobba helt själv vilket vara det hon funkar bäst med, men det är så svårt att inte lägga sig i!




Lite varg finns det nog även i Siri skulle jag tro...

Kommentarer
Postat av: Mora

Vargen var också gullig....var det kort du tog när du var i Kolmården ?

2008-06-01 @ 22:35:54
Postat av: Tessan

Jupp, kommer från Kolmården och har dessutom varit omslags varg på tidningen...

2008-06-02 @ 15:58:20
Postat av: Mora

Ja...jag tyckte väl jag kände igen den....bilden alltså.

2008-06-02 @ 21:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0