Midsommar

Så, vi begav oss mot Östergötland i fredags förmiddag. Jag sov största delen av vägen, hade ju inte sovit mer än ett par timmar efter jobbet så det behövdes.



Väl i Öjebro blev det midsommar mat (vilket för vår familj är färskpotatis, bullens varmkorv och saltgurka, utöver sill, gräslök, gräddfil och sådana nyttigheter), därefter blev det faktiskt en tupplur, för de flesta, mina föräldrar åkte hem (och tupplurade), Simon och jag gick upp till gästrummet och tupplurade och de flesta i familjen Lindqvist tupplurade lite också, innan det blev dags för grillning vid sju tiden.

Men innan dess blev det självklart lite lekar, eller jaaa, lite krocket spel för fyra tappra själar...



Vi satt och myste ute på "porchen" till sena kvällen.



Och hundarna trivdes, Malla har ju två bulldoggar, Sånja och Maggan, de går inte så bra ihop med Siri trots att Sånja och Siri faktiskt försökte leka trots att de hade galler emellan sig...
Pusskalas mellan Sånja och mig...



Det var skönt att gå och lägga sig, det är svårt att ställa om sig efter att ha jobbat natt, i alla fall då man ska vara vaken dagtid.

Kommentarer
Postat av: MALLA

GulleBånsa !!!!!!!! Åh tänk att få tillbringa heeeela midsommar med den gullepluttan vilken lycka Tezzan ...o Simon ha ha ha !!!

2008-06-24 @ 23:11:35
Postat av: okänd

Om inte jag har hört felaktiga rykten så va de ingen östgöte som kunde vara glad över en seger på kvällen

2008-06-26 @ 22:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0