Helgen

Den var super trevlig på alla sätt, Simon, Siri och jag packade in oss i bilen (rätt sent) och begav oss mot den stora staden i öster, Linköping!

Vi var framme vid tio tiden och orkade inte mycket mer än att lägga oss och sova, Kajsa var i Jönköping så vi var helt själva, lite synd att inte kunna träffa henne men men.

Sedan bar det av till klubben på lördagmorgonen, agility och bevakning stod det på schemat, jag började med lite agility för våra instruktörer och handledare, pratade lite om hur jag tänker när jag lägger upp en agilitykurs och så fick de prova några hinder (de som redan kunde agility fick självklart träna på alla hinder). Sedan blev det fika med dopp och lite planerande och tjötande (västgötskt ord för prat...). Därefter tog min far över och pratade lie om bevkaning och så gick vi ut i skogen och provade med tre hundar, varav jag var figurant på alla tre, blev riktigt imponerad över Sauron, en amstaff som inte är så gammal (runt 18 månader). Vilka markeringar han gjorde!!!

Därefter lite träning med Siri på agilitybanan, får passa på att träna på hinder som man inte kan träna på här, typ a-hinder och balansbom, de är svåra att packa in i bakluckan på min lilla bil. Sedan åkte vi hem till Götene igen, stannade en sväng i Gränna där SSRK hade utställning upptäckte vi, inget för oss alltså men ändå.

Väl hemma igen var vi rätt mörbultade allihopa, och fick en god natts sömn. Bilder kommer, ligger fortfarande i RAW format i Simons dator nämligen....

Kommentarer
Postat av: kajsa

ja jag tycker också det var synd att jag inte var hemma men hade jag det så kanske jag hade bundit fast dig och inte låtit dig åka härifrån :P

2008-06-19 @ 13:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0