Aj aj aj

Jag har bränt mig idag på agilitykurserna, inget bra att vara ute i gassande solen från klockan halv tio till klockan tre, armar och knäveck är värst, blir ett kallt bad ikväll för att kyla ner mig tror jag!

Hade klicker kurs igår och det var jätte skoj även om det var varmt då också, så kul att se hur fort vissa hundar förstår vad vi vill! De två terrierna fattade galoppen på direkten och vi fick precis vad vi ville på båda medan de tre retrievrarna tog det lite längre tid för. Har erfarenhet av att det är så det brukar vara faktiskt, samma sak gäller hos mig nämligen.

Sedan bar det av till syrran en sväng på kvällen där det bjöds på grillat! Såååå gott, som alltid! Man äter tills man håller på och spricka!

Och lite bilder blev det såklart! Fast de flesta kommer från mina föräldrars trädgård, det växer så det knakar där nu!






Kommentarer
Postat av: Mora

Hallå.....du behöver väl inge ny kamera...bilderna var ju jättesnygga.



Brända knäveck är inte roligt...här kör vi med bondbränna.



2008-06-01 @ 22:31:39
Postat av: Mora

Vaddå ny kamera...bilderna är ju jättebra.



Kunde du inte berätta att det var trippelfödelsdagskalas...gud vilket långt ord.



Brända arm- o knäveck är inte roligt, du får göra som jag...köra med bondbränna, och du...ett tips...

Ldb brukar kyla ner rätt bra.

2008-06-01 @ 22:41:51
Postat av: Mora igen

Vad konstigt det här blev...min första kommentar kom inte upp så jag trodde jag tryckt fel när jag skulle sända den...ja ja nu fick du två.

2008-06-01 @ 22:43:34
Postat av: Anonym

Vackraste vackraste vackra......SånjaBånja.....Gullebarn...!!!!!

2008-06-02 @ 08:59:46
Postat av: Tessan

Jo, Ldb går det åt just nu, morgon, middag och kväll ungefär, men börjar bli bättre!

2008-06-02 @ 16:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0