Herregud!


Foto: Simon Arvestrand

Det här med tikar och löpning, det förstår jag mig inte på.
Siri går som på nålar här hemma, gömmer sig bakom Simon när jag kommer hem på mornarna och ligger hellre ute i soffan än hos mig. Hon är mycket lugnare på promenaderna, för det ska ju luktas överallt och kissas ännu oftare... Men hon äter, och hon äter massor, det är ju alltid något positivt. Men jag blir trött, hur ska man kunna träna en sådan horomonstin liten sak som lägger benen på ryggen var gång det skramlar lite...?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaa. det är det jag alltid har sagt...hanhundar är mycket bättre.

Här hemma har vi två stycken som motionerar varann just nu, det bruna först och den svarta efter, när dom inte försöker förföra Totten förståss.

2008-07-23 @ 00:13:18
Postat av: MALLA

Ha... Ni är ju nojiga.... som om hanhundar skulle vara bättre.... de är ju hystreiskt hormonstinna jämt... Knäppa i hela huvvet när de känner löptikar.... pissar öööööverallt.... Nä-ä usch...tacka vet jag tikar !!!

2008-07-24 @ 00:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0